Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"Aπό έvαv 15χρονo"

Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

"Aπό έvαv 15χρονo"

"Αγαπητο troktiko ειμαι ενας μαθητης 3ης Γμυνασιου και θα ηθελα να πω καποια πραγματα που μπορει να φανουν και ασκοπα αλλα οταν τα σκεφτομαι πραγματικα στεναχωριεμαι...
Γιατι οι γονεις μου πρεπει να πληρωνουν φροντιστηρια??? Περυσι πηρα το πτυχιο των αγγλικων και αφου ξεχρεωσαμε το φροντιστηριο που πηγενα παρατηρησα ποση παραπανω ανεση ειχαν οι γονεις μου.Επισης γιατι πρεπει να νοιωθω τυψεις επιδη δεν ειμαι καλος σε πολλα μαθηματα οποτε θα χρειαστει να κανω φροντιστηρια απο του χρονου οποτε και αλλα εξοδα για τους γονεις μου??
Και τωρα μια απορια που πιστευω εχουν ολα τα παιδια της ηλικιας μου σε καθε χωρα.
Πως ειναι δυνατον σε μια ηλικια που θεωρειτε η πιο ανωριμη και η πιο επκινδυνη(ψυχολογικα) για εναν ανθρωπο να καλουμαστε να αποφασισουμε για το μελλον μας και οτι και αν κανουμε(σε σχεση με το σχολειο παντα) να εχει επιπτωσεις σε ολη μασ την ζωη???"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου