Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΚΛΟΓΕΣ...ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΛΑ?

Πέμπτη, 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΚΛΟΓΕΣ...ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΛΑ?

ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΙΑΤΗΣΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ...
ΕΓΩ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΝΟΗΜΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...ΝΑ ΡΙΞΩ ΨΗΦΟ ΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ? ΣΕ ΑΥΟΤΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΛΟΥΘΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΚΛΕΨΑΝ? ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ..ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ? ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑΜΕ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΑΥΤΟΙ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΗΣΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΤΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΟΥ....ΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!!!
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου