Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

1η Μαρτιου 2011, ωρα 18:50 περιπου, Αγ Ιωάννης Ρεντης

Δολοφονήθηκαν δυο νέα παιδία εν ώρα καθήκοντος ….

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Σχόλια για το μακελειό με τους δύο νεκρούς αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΠΟΙΑ ΜΑΝΑ ΑΠΟΨΕ ΘΑ...
ΘΡΗΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ....ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ, ΕΝΑ ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΙΟ...ΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΤΕΥΝΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΗΝΟ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ...ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΑΝΑΔΩΝ... ΣΥΛΛΗΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ....ΚΡΙΜΑ... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ..ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΩΡΟ ΓΙΑ ΣΑΣ...ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ...Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ...

-------------------------

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ,ΕΧΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑΡΑΧΤΕΙ ΠΟΛΥ...
ΟΣΟ, ΟΜΩΣ, ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥΣ Κ ΚΑΤΙ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΧΑΒΑΛΕ ΤΟΥΣ,ΝΟΙΩΘΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΟΡΓΗ...ΕΛΕΟΣ...ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΙΣΑΙΝΑΝ,ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΑ..........
ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ....

-------------------------

-ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ 'ΜΠΑΤΣΟΙ' ΕΦΥΓΑΝ.... ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ...
-ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΣΠΙΤΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ... ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ..... ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ; ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ; ΤΟΣΟ ΑΞΙΖΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , 3 ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ GAY,ΟΥΤΕ ΑΝΤΡΑΚΙΑ ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΣΥΛΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ. ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ 800 ΕΥΡΩ... ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤÎ! Ÿ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.....
ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ...
ΕΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ...!

-------------------------

Γεννήθηκα σε ένα ορεινό χωριό, απο γονείς αγρότες, που με μεγάλωσαν με κόπους και στερήσεις. Ανδρώθηκα, σπούδασα, σταθηκα στα πόδια μου... παντρεύτηκα και έκανα δυο πανεμορφες κορες...προσπαθω κάθε μέρα να είμαι σωστός και χρήσιμος άνθρωπος για την οικογένεια μου και για την κοινωνία... βγάζω το ψωμί μου τίμια, χωρίς να ενοχλώ κανέναν... όπως όλοι οι άνθρωποι χαίρομαι, λυπάμαι, γελάω, κλαίω, φοβάμαι, θυμώνω, αγαπάω, μισώ... δεν διαφέρω σε τίποτα α! πο κανεναν σας... και όμως όταν θα μου φυτέψουν μια σφαίρα στο κεφαλι τα κανάλια δεν θα κάνουν δακρυβρεχτα αφιερώματα... οι δρομοι δεν θα γεμισουν απο αγανακτισμένους πολίτες... η ημερομηνία θανάτου μου δεν θα πάρει επετειακό χαρακτήρα... η δίκη των δολοφόνων μου δεν θα γίνει σήριαλ... δεν θα έχω "αλληλέγγυους" και Μ.Κ.Ο. να θρηνούν και να οργίζονται... η γυναίκα μου θα πρέπει να επιστρέψει τον μισθό που προπληρώθηκα, αλλά δεν πρόλαβα να δουλέψω... Ξέρετε γιατί; Γιατί είμαι Αστυνομικός...
Καλό ταξίδι αδέλφια... Να μας προσέχετε απο εκει ψηλά....

-------------------------

Να εκφράσουμε την βαθύτατη θλίψη μας για τα δυο παλικάρια που έχασαν την ζωή τους εν ώρα καθήκοντος. Δυο νέα παιδιά ο Ιωάννης Ευαγγελινέλης και ο Γεώργιος Σκυλογιάννης 22 και 23 ετών αντίστοιχα που θα μπορούσαν να είναι οι φίλοι μας, τα αδέρφια μας, τα παιδιά μας , δικοί μας άνθρωποι.
Μόνο να αναλογιστούμε τον πόνο που θα επικρατεί απόψε στα σπίτια τους. Και όχι μόνο απόψε, αλλά για πολύ καιρό ακόμη. Ο χαμός ενός νέου παιδιού είτε λέγεται Αλέξης και είναι πεζός, είτε Ιωάννης , Γεώργιος , κτλ. δεν παύει να παραμένει μια ανοιχτή πληγή. Σκεφτείτε τις μανάδες τους. Καλό σας Ταξίδι Παλικάρια ! Εύχομαι εκεί που πάτε να είστε καλύτερα...

-------------------------

Μια ημέρα πόνου ξημέρωσε για την ΕΛ.ΑΣ. 2 μανούλες κλαίνε γαιτι χασανε τα καμαρια τους..παιδια για τα οποία χαιρόντουσαν να βλεπουν με τη στολή..ήταν τιμή βλέπεις..σε 2 μηνες θα γίνει το ίδιο..μετα απο ένα χρόνο κάτι χειρότερο. μα ο Αστυνομικός θα συνεχίσει να δουλεύει και Σαββατα και Κυριακές και αργίες..θα συνεχίσει να παίρνει ακριβώς 1100 Ευρώ.τα οποία όλο μειώνονται..Μαμα, μήπως έκανα λάθος που έγινα αστυνομικός?αρχίζω να το μετανιώνω..κανείÏ! ‚ δεν αναγνωρίζει αυτό που κάνω!υπάρχει κόσμος που μου πετάει πέτρες..άλλοι με λένε μπάτσο..άλλοι μου σπάνε το αμάξι...άλλοι λένε μπάτσοι γουρούνια δολοφονοι.μπαμπα, μήπως έπρεπε να γίνω γιατρος? να παίρνω φακελάκια από τους ασθενείς για να έχω ακριβά αυτοκίνητα και ωραια σπίτια? οι απαιτήσεις της δουλειας αυξάνονται και εγω δεν ξέρω αν μπορώ να ανταποκριθώ. όλο ζητανε, ζητανε...και δεν νιωθω να ανταμοιβομαι.ουτε υλικα μα ουτε ψυχικα...ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΜΕΝΑ, ΕΝΩ ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΥς ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΟΛΟΥΣ . ισως νιώθανε το ίδιο και τ α παιδια που χαθηκαν..τωρα είναι αrγα ομως...μα..και τι έγινε?ήταν παιδια του ΠΑΠΠΟΥΤΣΗ? σε 2 μερες κανεις δεν θα τους θυμαται...ΚΟΥΡΑΓΙΟ στις μανουλες τους και ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΑΡΟΤΙ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου