Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Δεν έχουμε να φάμε πλέον

Πέμπτη, 9 Σεπτεμβρίου 2010

Δεν έχουμε να φάμε πλέον

Σήμερα 9-9-2010 ήταν η χειρότερη ημέρα της ζωής μου και μάλλον είμαι σίγουρος πως έρχονται και χειρότερες μέρες όχι μόνο για την δική μου οικογένεια μα για όλες τις ελληνικές οικογένειες,


Είμαι υπάλληλος που μετά από τις περικοπές που μας έκανε η "πουλημένη" κυβέρνηση παίρνω πλέον 1040 € και τα μηνιαία έξοδα της οικογενείας μου είναι 1400 €.Η σύζυγός εργαζόταν σε Σ/Μ αλλά την απέλυσαν και δεν μπορεί να βρεί εργασία. Φαγητό σήμερα έφαγαν μόνο τα δύο ανήλικα παιδιά μας (πατάτες βραστές και σαλατούλα), τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου σήμερα δεν φάγαμε με την δικαιολογία όπου είπαμε στα παιδιά μας "πως δεν πεινάμε". Μέχρι τέλους του μήνα θα λέμε στα παιδιά μας την ίδια δικαιολογία. Ο μήνας για μας τελειώνει στις 9 του μηνός. ! Στους βουλευτές άραγε πότε τους τελειώνει ο μήνας να μας πει κάποιος από τις 8.000 € που παίρνουν κάθε μήνα ή μήπως δεν τους φτάνουν; Και φυσικά τα παιδιά τους πάντα θα είναι χορτάτα.
Δεν έχω την ψυχική δύναμη να αντιδράσω και να συμμετέχω ενάντια σε όλα όσα γίνονται στην οικονομία της Χώρας μας, προφανώς όλο το "σύστημα αυξήσεις σε όλα" κατάφερε και μας έφερε σε σημείο να μην μπορούμε να αντιδράσουμε.
Τι άλλο Θεέ μου θα μας συμβεί άραγε μετά την αύξηση και στο πετρέλαιο θέρμανσης;
Πρέπει να αφυπνιστούμε κάτι κακό πρόκειται να μας συμβεί.
Ένας 'Ελληνας πολίτης αναγνώστης σαν και εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου