Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Θα μάθω στα παιδιά μου να σας πολεμούν

Πέμπτη, 08 Ιουλίου 2010

"Θα μάθω στα παιδιά μου να σας πολεμούν"


"Τόσα χρόνια αγώνων των εργαζομένων καταστράφηκαν από κουστουμάτους κλέφτες που κυβερνούν τη χώρα.Σας λέω λοιπόν απατεώνες ότι αυτή τη στιγμή έχω...



λόγω των περικοπών σας 75 € για να ταίσω τα έξη μου παιδιά μέχρι της 24 Ιουλίου που θα πληρωθώ τον τσεκουρεμένο μισθό.Τέλος σας ενημερώνω ότι θα μάθω στα παιδιά μου να σας πολεμούν και να σας ξεφτιλίζουν όπου σας βρίσκουν.Και να ξέρετε ότι κάποια στιγμή θα κυβερνήσει ο λαός και κάτι λαμόγια σαν και σας θα οδηγηθούν στο εκτελεστικό απόσπασμα και ειλικρινά θα χαρώ να τραβήξω την σκανδάλη του όπλου ποιυ εσείς βάλατε στον κρόταφό μου."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου