Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Επειδή δεν έχω πού αλλού να το πω.

Πέμπτη, 01 Ιουλίου 2010

"Επειδή δεν έχω πού αλλού να το πω.."

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ!


"Σήμερα κατά τις 11 το πρωί πήρα τον ηλεκτρικό από το Μοναστηράκι με προορισμό την Καλλιθέα όπου πήγαινα για εξωτερικές εργασίες. Στεκόμουν όρθια και κοίταζα έξω από το παράθυρο κατά κύριο λόγο, ρίχνοντας μία ματιά που και που στους γύρω μου. Ένας γέρος που με κοίταζε περίεργα, μία κοπελιά που στεκόταν λίγο πιό δίπλα μου, κάτι κυρίες και κύριοι καθισμένοι στις θέσεις και ένας Πακιστανός που στεκόταν απέναντί μου.

Η κοπελιά κατέβηκε στα Πετράλωνα και έτσι εγώ με τη σειρά μου πήρα τη θέση της και ακούμπησα ελαφρά στον τοίχο πίσω από τα καθίσματα.

Όταν φτάσαμε Ταύρο με την άκρη του ματιού μου ...
έπιασα μία μικρή κίνηση στον τοίχο. Γύρισα και κοίταξα τον τοίχο απέναντί μου, ακριβώς δίπλα από την πόρτα και είδα κάτι σα να τρέχει. Απόρησα τί στο καλό είναι αυτό και για μία στιγμή φαντάστηκα ότι κάποιου του χύθηκε νερό. Κοιτάζοντας λίγο καλύτερα κατάλαβα ότι δεν είναι νερό... και υποψιάστηκα ότι ο Πακιστανός κατούρησε. Δεν ξέρω τί είναι χειρότερο, το γεγονός ότι θα μπορούσε να είχε κατουρήσει στον τοίχο μέσα στο βαγόνι μπροστά σε τόσο κόσμο, ή το γεγονός ότι τελικά ήταν ΣΠΕΡΜΑ!!!!! ΝΑΙ!!!!! Ο καλός Πακιστανός φίλος μας αποφάσισε ότι ήταν πολύ ξαναμένος και είπε να ξαλαφρώσει λίγο. Μέσα στο τραίνο. Πάνω στον τοίχο. Στον τοίχο που ακουμπάμε όταν περιμένουμε στο τραίνο. Στον τοίχο που τα παιδάκια πιάνουν για να μην πέσουν.

Κατ' ευθείαν εννοείτε πως τινάχτηκα αηδιασμένη και σταμάτησα να ακουμπάω τον τοίχο. Φρίκαρα ΤΕΛΕΙΩΣ!!! ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΑ!!!!! Δεν μπορώ να βρω λόγο γιατί να μένουν αυτοί οι άνθρωποι στη χώρα μου...! Τί μου προσφέρουν εμένα εκτός από τα ωραία τους σχόλια και τα υγρά τους που απλόχερα μοιράζουν παντού; Όσοι έχουν περάσει έστω και μία φορά από την αρχή της Πειραιώς μετά τις 9 το βράδυ... δε χρειάζεται καν να πω οτιδήποτε άλλο, ξέρουν πολύ καλά!

Σας το στέλνω αυτό περισσότερο απ' ο,τιδήποτε άλλο για να γνωρίζουν όσοι μπαίνουν στα τραίνα τί μπορεί να είναι αυτό το υγρό που κατά λάθος ακούμπησαν... Και επίσης γιατί διερωτώμαι... τί στο καλό κάνω εγώ σε αυτή την περίπτωση; Ο Πακιστανός πήγε και έκατσε ανάμεσα στις κυρίες για να ξεκουραστεί μετά το άγριο σεξ με τον τοίχο του βαγονιού, με ένα ελαφρύ χαμόγελο στο πρόχωπό του. Μόνο τσιγάρο που δεν άναψε. Για μία στιγμή σκέφτηκα να του φωνάξω πως είναι καρανώμαλος κτλ αλλά δεν είμαι σίγουρη που θα με οδηγούσε αυτό, όντας νέα κοπελιά και όχι κανένας 'ντουλάπας'. Μετά σκέφτηκα να πω στον φύλακα του σταθμού Καλλιθέας τί έγινε, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη που θα με έβγαζε αυτό. Ή πως θα το έλεγα καν... Τελικά αισθάνομαι άσχημα που δεν ενήργησα κατ' οποιονδήποτε τρόπο... αλλά θέλω να γνωρίζω για μελλοντική φορά - τί να έκανα; "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου