Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Οι πολιτικοί διέφθειραν τον λαό ή ο λαός τους πολιτικούς;

Οι πολιτικοί διέφθειραν τον λαό ή ο λαός τους πολιτικούς;


K. Σαν Κλοντ Βαν Νταμ μου…
Ζητάω συγγνώμη που δεν μπορώ να τα φέρω βόλτα αλλά, όπως σου είχα πει το καλοκαίρι, κυβερνάω μία χώρα που είναι ατιμασμένη από τον μπαμπά μου, το Gollum και τον Κωστάκη τον Βραχύ ο οποίος την εγκαταλέλειψε στους 5 δρόμους.
Εγώ την βρήκα χαμένη στον 4ο (δρόμ0) που είναι μία μετεξέλιξη του σοσιαλισμού του Πολ Ποτ, σε κάτι σε Σεν Σιμόν, που οδήγησε στον 3ο Δρόμο που όμως απέτυχε. Σαν λύση βρέθηκε ένας Δρόμος προς τον Εκσυχρονισμό που οδήγησε σε Ακόμα Καλύτερες Μέρες αλλά, στη στροφή που οδηγούσε στο δρόμο για την Επανίδρυση του Κράτους χάθηκε (η χώρα), και έφτασε στον Καφηρέα. Εκεί προσπάθησε να αυτοκτονήσει.
Εγώ της είπα: “Μη το κάνεις αυτό αφού ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε” και έτσι μπήκαμε στον 4ο και τελευταίο δρόμο όπου, κυβερνάω μία χώρα που ζει και αναπνέει καθαρή (pure) Διαφθορά.

Καλέ μου Ζαν Κλοντ βαν Νταμ…
Πες μου τι να κάνω για να την αλλάξω (πριν βουλιάξω) μαζί της;
Μία λύση είναι να μου δώσεις δάνειο 220 δισεκατομμυρίων ευρώ με leasing. Αυτό σημαίνει ότι σου πουλάω τη χώρα αλλά, τα παιδιά των παιδιών μου μπορούν να τη πάρουν πίσω το 2326 της ημερομηνίας μας εκτός αν ο Χάρης προλάβει και τραβήξει ένα fast track rescue plan με το Δουκάτο της Δανιμαρκίας ή, έστω, με το Εμιράτο του Αμπού Ντάμπι που επισκέφθηκε ο Νίκος (ο Αντρίκος δεν πήγε γιατί έγαφε το βιβλίο του “America in the cross roads: The Role of Richard Nixon in the Kent University Shootings”

My dear Jan Claude Junker!
Μη με παρεξηγείς αλλά, η ζωή στην Ελληνίτσα είναι δύσκολη για ένα πολίτη από το Εξωτερικόν. Όπως είπε και ο Χένρι οι Έλληνες είναι απείθαρχος λαός που έχει την διαφθορά στο αίμα του αφού, κάθε παιδί που γεννιέται στη χώρα, την παίρνει σε δόσεις από τις ειδήσεις των 8.
Θα τα πούμε σύντομα
Δικός Σου
George


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου