Οδηγίες για της εκλογές, πως ψηφίζουμε, διαβάστε με προσοχή τα link κ' την τακτική!

Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,


Οδηγιες για ψηφοφορους κ' Εκλογες , Πόσο δίκιο έχω !!!!!!,
Kαινούργιο Σύνταγμα; ,Real-Democracy Το άρθρο μας.


Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές, Οδηγίες για της εκλογές,

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Αλλοδαποί

Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Πάτρα: Αλλοδαποί

Η κατάσταση με τους αλλοδαπούς στην Πάτρα έχει φτάσει στο απροχώρητο. Είμαι φοιτητής εδώ και 2 χρόνια. Δεν ξέρω πώς ανέχονται οι μόνιμοι κάτοικοι αυτό το ρεζιλίκι.
Δεν είμαι ούτε ρατσιστής,ούτε φασίστας,ούτε Χρυσαυγίτης.Στο χωριό μου,στον τόπο μου,υπήρχαν και υπάρχουν πάνω απο 40 οικογένεις αλλοδαπών.Οι οποίοι όμως όλοι δούλευαν τίμια,και σέβονταν την χώρα που τους φιλοξενεί.Εδώ η κατάσταση είναι τραγική.Υπάρχουν αμέτρητοι στην παραλιακή οδό.Στις πλατείες.Στον σταθμό του τρένου.Περιμένοντας να πάρω το τρένο για το πανεπιστήμιο,έχω δει να τρομοκρατούν κορίτσια,να κάθονται στις θέσεις αναμονής ενώ ηλικιωμένοι να μένουν όρθιοι.Και η αστυνομία που είναι;;;ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!λες και δεν ξέρουν πού είναι,λες και δεν μπορούν να τους μαζέψουν.Τις προάλλες που είχαν μαζευτεί πάνω από 50 στον σταθμό του τρένου ειδοποιήθηκε η αστυνομία.Και έστειλαν έναν αστυνομικό,ο οποίος τους ζητούσε,και ευγενικά μη σας πω,να πάνε παραπέρα.Ας γίνει κάτι,θα νιώθουμε σε λίγο ξένοι στη χώρα μας..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου